2 jaar na dato: een bezoekje aan de kapper!

november 04, 2014


Naar de kapper gaan  doe ik niet vaak. Vroeger, toen papa en mama nog alles voor mij regelden, ging ik vaker naar de kapper, vaak wel gewoon 2x per jaar. Maar de laatste keer dat ik bij de kapper ben geweest, is toch wel echt meer dan 2 jaar geleden! En daar heb ik een goede reden voor..
Want sinds die kappersbeurt, hoor ik bij de mensen die een traumatische kapperservaring hebben.
Ik kwam binnen bij het salon waar ik al mijn hele leven kom, en die ik dus ook mijn haar toe vertrouw. Nu had ik foto's gezien van Diana Agron die een bob had laten knippen. Dit vond ik zó mooi en, impulsief als ik ben, wilde ik dit natuurlijk ook! Maar waar je altijd goed aan moet denken: iedereens haar & hoofd is zijn anders, dus het zal er bij jou nooit hetzelfde uitzien als bij iemand anders! Met als het volgende kapsel als gevolg:


Nou is dit natuurlijk geen dramatisch kapsel, en kan het er nog best mee door, maar het zat eigenlijk nooit zo goed als op deze foto! Het stond altijd een beetje alle kanten op, en je kon er niets mee: het paste niet in een staart of achter mijn oor, en dus zat ik vast aan hetzelfde kapsel, elke dag.

Nu ben ik vandaag weer naar de kapper gegaan. Ik heb deze keer duidelijk aangegeven wat ik wilde, en uitgelegd wat er de vorige keer was gebeurd! Gelukkig had ik deze keer een ander meisje, en ik het allemaal goed gekomen, en loop ik nu zó rond:


Laat me weten wat jullie ervan vinden, en tot de volgende keer!
Liefs,
Andrea

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts

Subscribe