Tag // Favoriete apps

september 28, 2012

Tumblr_map9bmrp1m1rn7uh5o1_500_large

Een tag die ik al een aantal keren heb zien langskomen! Dus ik dacht, ik doe hem zelf ook eens! Ik heb de iPod Touch 4e generatie, bijna een jaartje, en ik ben er nog steeds heel gelukkig mee! Hier mijn favoriete apps!

Naast de standaard apps als facebook en twitter, zijn er een aantal apps die niet zo standaard zijn!
Een hier van is Bakery Story!


Bij dit spel gaat het erom om een zo mooi mogelijke bakkerij te hebben! Samen met een vriendin waren we ons aan het vervelen, en sindsdien zijn we beide een beetje verslaafd aan dit spelletje! Je kan koekjes maken, maar ook taarten, koffie enzovoorts! Heel leuk voor als je even niets te doen hebt!

Een andere leuke app is Youtube!


Sinds de nieuwe iOS6 er is, zit er niet meer standaard een youtube app op je iPod! Heel jammer, want ik vond dat heel fijn! Maar deze app is een goede vervanging! Je kan goed zien wat er nieuw is, als je een filmpje van je abbonnomenten hebt gekeken, verdwijnt het uit de lijst zodat je niet steeds hoeft te denken: Heb ik deze al gekeken? Heel leuk en handig voor als je lekker in je bed ligt!

Nog een van mijn favoriete apps is 9GAG!


Ik denk dat het grootste deel van Nederland dit wel kent, maar toch nog even uitleg: Het is oorspronkelijk een site waarop allemaal foto's en plaatjes komen, waar je meestal erg om kunt lachen. Meestal hebben ze kritiek of een mening over dingen die op dit moment ik de wereld gebeuren! Dat vind ik echt een van de leukere dingen eraan, doordat je zo met de hele wereld in verbinding staat! :)

Dit waren 3 van mijn favoriete apps! Misschien niet te veel, maar ik heb voornamelijk muziek op mijn iPod staan en niet te veel apps, dat kost veel te veel ruimte ;)

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts

Subscribe