Terug van weg geweest + Barcelona verslag!

juni 03, 2012



 



Zoals jullie waarschijnlijk wel gemerkt hebben, ben ik een tijdje weg geweest. Ten eerste omdat ik het heel erg druk heb gehad. Ik ben twee keer het land uit geweest, daarover straks meer, en ik heb het ook nog eens heel druk gehad met een heleboel andere dingen! Dus is het bloggen er een beetje bij ingeschoten!

Maar nu over mijn trip naar Barcelona! Het was echt super!

We hebben super veel leuke dingen gedaan en leuke plaatsen bezocht. Veel gespeeld natuurlijk, want je gaat niet voor niets op orkest reis!

Hier een paar foto's:




Wachten tot we met de metro naar de Sagrada Familia gaan! 
Dan krijg je verveelde mensen!



                                   Met mijn vriendinnen lekker met de voetjes in het water!



                                             Lunchen in een mooi park met heerlijk weer!


 
Veel gewacht op de metro, maar dan maak je het gezellig!


 
We gingen zwemmen, maar wij hadden daar even geen zin in, dus dan maar pootje baden! 


En nog zo'n charmante foto!

 
Lekker tapas eten! :)

 
En natuurlijk veel gespeeld!


Het was echt een geweldig weekend, en ik heb genoten! 
 Volgend jaar lekker naar Rome met zijn allen!

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts

Subscribe