Ringen.

maart 15, 2012



Ringen zijn echt super fijne accessoires, want je kan ze eigenlijk altijd wel dragen, behalve als je gaat sporten, dan lijkt het mij niet zo'n goed idee. Even een artikeltje over mijn 7 meest gedragen ringen.




Dezen vind ik heel erg mooi. Vooral de middeltje, die zich als een slang om je vinger heen grijpt. De linker ring komt van de V&D, die heb ik van mijn broertje gekregen voor sinterklaas 2010. Hij was 5 euro, de middelste heb ik ook van mijn broertje gekregen, heeft hij gekocht bij de H&M, de prijs weet ik niet. De rechter ring komt uit België, waar ik die heel lang geleden gekocht heb.




Deze twee ringen heb ik eigenlijk pas net nieuw, De linker ring is van mijn oudtante (dus de tante van mijn moeder) geweest, en die heb ik gekregen. De rechter is van de Hema.




De laatste twee. De rechter ring heb ik (weer) van mijn broertje gekregen, maar dan deze keer voor sinterklaas 2011. De linker ring heb ik van mijn vriendin gekregen voor mijn verjaardag, het is een 2-vinger ring. Die vriendin heeft ook een blog, en die kun je hier bekijken: http://www.fashionable-minds.blogspot.com/


Dat was het voor deze keer, hopelijk vonden jullie het interessant en tot snel!

Liefs,
Andrea

You Might Also Like

5 reacties

Popular Posts

Subscribe