Mijn Toekomst

maart 12, 2012



Mijn toekomst. Ik ben zo iemand die niet kan wachten tot hij eindelijk verder is. Ik heb zin in het weekend dat er aan zit te komen, maar ook in het jaar dat ik 18 word, enzovoort. Het is eigenlijk nooit goed bij mij. Ik zie mijn toekomst al helemaal voor me. Eerst studeren, en dan werken. Ik hoef niet perse heel erg veel te verdienen, al zou dat natuurlijk wel zijn, maar ik wil vooral gelukkig zijn met wat ik doe. Dat zal sowieso iets met mensen zijn, al is het maar met collega's werken. Een kantoorbaantje waar je elkaar alleen ziet over je computer heen, en eigenlijk nooit echt met elkaar praat. Dat zou ik verschrikkelijk vinden. Maar ik houd mijn mogelijkheden open, op het moment lijken geschiedenis en rechten mij heel erg leuk, en dan sowieso in Leiden, want dat is echt een top stad. Maar verder weet ik het echt nog niet, het onderwijs in? Journalist lijkt me ook wel leuk, kortom, veel dingen om te kiezen, misschien wel een beetje té veel :)

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts

Subscribe